Handelsbetingelser – Qualitee ApS

 

Virksomhedsoplysninger

Virksomhedsnavn: Qualitee ApS

Selskabsform: Anpartsselskab

CVR nummer: 41420065

Adresse: Norgesgade 5 A, 5. th. 2300 København S

Etableringsår: 2020

Webadresse: qualitee.dk

Email: info@qualitee.dk

Tlf: +45 50276971

 

Priser og betaling

 Alle priser på Qualitee’s hjemmeside er i danske kroner (DKK) og angives inklusiv moms, afgifter og told.

På qualitee.dk kan der betales med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, VIABILL og mobilepay. Gebyr til betalingsindløser (formidler af betaling over kreditkort) betales af Qualitee. Eventuelle andre gebyrer som køberens egen kortudsteder måtte opkræve betales af køberen selv. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Qualitee tager forbehold for udsolgte varer, samt evt. fejl i angivne priser. Herudover forbeholder virksomheden sig ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke.

Gavekort og tilgodebevis kan ikke udbetales.

 

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur.

I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

 

Levering

Qualitee.dk leverer til hele Danmark, men leverer ikke til udlandet (dette gælder også Færøerne og Grønland)

Din pakke bliver leveret med DAO. Fragtpriser fra 39 DKK. Pakker vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen medmindre andet er aftalt. Der tages forbehold for eventuelle forsinkelser hos DAO.

OBS: Hvis der ikke er kontakt på adressen/leveringssted, vil din pakke blive flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.

Der leveres pakker alle ugens hverdage. Din pakke vil blive leveret 1-3 hverdage efter bestillingen.

 

Ansvar

Qualitee.dk er ansvarlig for produktansvar i henhold til produktansvarsloven.

Qualitee.dk kan i intet tilfælde gøres ansvarlig for indirekte tab eller følgeskader, herunder men ikke begrænset til driftstab, avancetab, krav fra tredjemand og/eller beskadigelse af data.

Qualitee.dk kan ikke holdes ansvarlig for produktionsforstyrrelser, langvarig strømafbrydelse, strejke eller andre uforudsete hændelser.

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Qualitee vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til:

Qualitee ApS

Norgesgade 5 A, 5. th.

2300 København S

 

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

 

Returret/returnering af varer

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.

Perioden regnes fra den dag;

- Hvor du modtager ordren.

- Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.

- Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer, der består af flere partier/dele.

- Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode.

Der er gratis returnering. Qualitee afholder returneringsomkostningerne.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på support@qualitee.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

 

Ønsker du at sende varen retur til os, skal du benytte vores returportal som du kan finde via dette link: Qualitee's returportal

 

 

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen i pakken. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores Fortrydelsesformular.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, det der ovenfor beskrives, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet - af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

 

Databehandling

Den dataansvarlige på qualitee.dk er Qualitee ApS.

Qualitee ApS behandler oplysninger som navn, adresse, telefonnummer osv. fuldt fortroligt og bruges kun når vi skal betjene din bestilling. Lovgivningskrav kræver, at vi er nødt til at opbevare dine personlige oplysninger i op til fem år.

Qualitee ApS er ansvarlig for håndteringen af persondata, og derfor gemmes din persondata på en sikker server. Vi videregiver ikke disse personlige oplysninger til tredjemand.

Ved benyttelse af betalingskort, er det Qualitee’s betalingsløsning der håndterer dine oplyste data.

 

Klagemuligheder

Det er muligt at klage over dit køb på info@qualitee.dk.

Lykkede det ikke at finde en løsning på klagen, kan en klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

 

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse: info@qualitee.dk.

 

Kontakt

Ved henvendelse omkring samarbejde, spørgsmål, klager, kommentarer med mere kan virksomheden Qualitee ApS kontaktes på telefon: +45 50276971 eller email: info@qualitee.dk. Der kan også sendes brev til adressen: Norgesgade 5 A, 5. th. 2300 København S

 

Ændringer

Qualitee ApS kan løbende ændre og tilpasse handelsbetingelserne ensidigt.

 

Lov og værneting

Da Qualitee ApS er en dansk virksomhed, er det dansk lovgivning der er gældende.

Eventuelle twist/sager vedrørende uoverensstemmelser mellem forbrugeren og virksomheden skal indbringes for Københavns Byret.