Oftest stillede spørgsmål

Herunder har vi samlet en række af de oftest stillede spørgsmål. Du vil kunne finde svar på det meste, men skulle du mod forventning ikke kunne finde et svar, så er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice.

 1. Gå ind på vores returportal ved at klikke her.

2. Udfyld dine oplysninger og indtast det ordrenummer, som det drejer sig om

3. På kvitteringssiden kan du hente din returseddel og pakkelabel. Retursedlen og din pakkelabel vil også blive sendt til din angivne e-mail adresse.

4. Print og påsæt dit returlabel fra DAO og aflever pakken ved et DAO indleveringssted.

Find din nærmeste DAO indleveringssted her.

 Der kan gå op til 7 hverdage fra vi har modtaget din returpakke, til at pengene er på din konto. Vi vil dog prøve at kommunikerer med dig hele vejen igennem.

Når vi har modtaget din returpakke, så vil vores kundeservice behandle den hurtigst mulig. Såfremt at din returordre opfylder betingelserne for retur, så sørger vi for at refundere dit køb. Beløbet refunderes til det kort der blev brugt, da ordren blev placeret.

Bankerne kan være 1-3 dage om at overføre pengene tilbage til din konto. Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, såfremt du har spørgsmål til noget.

 Ja, det er det i hvert fald.

Lige så snart pakken bliver pakket på vores, så vil du modtage en SMS og en email. Denne vil indeholde et track and trace nummer, hvor du hele tiden kan følge med i opdateringer på pakken.

Du kan spore din pakke ved at indtaste dit track and trace nummer her.

Skulle du imod forventning ikke være tilfreds med din vare, så har du altid mulighed for at returnere denne. Vi giver altid 14 dages fuld returret.

Du kan læse mere om vores ordrer og returneringer her Ordrer og returnering.

Ja, der findes en størrelsesguide. Denne er placeret under hvert produkt, sådan at du er sikker på du kigger på den størrelsesguide, som passer til produktet.

Vi har oftest lavet den sådan, så den ligger på linjen der hedder "Er du usikker på størrelsen? Så klik her"

Da du placeret din ordre har du modtaget en email med et ordrenummer. Skulle denne email være blevet væk, så er du velkommen til at kontakte os, så kan vi være behjælpelige med at gensende denne. 

Du kan kontakte os på info@qualitee.dk

Vi har valgt at lave gratis fragt på alle vores ordre, uanset ordrestørrelsens beløb!

Vi mener ikke, at det er dig som kunde, som skal have denne omkostning. 

Vi har samtidig gratis returfragt, såfremt du skulle have brug for at oprette en returnering.

Hos Qualitee har vi allerede presset vores priser helt i bund. Derfor mener vi dog ikke, at I skal snydes. Vi har derfor valgt at lave et fast sortiment tilbud der betyder, at jo flere produkter du køber, desto højere rabat kan du opnå. 

Du kan finde de enkelte priser på selve produktet.

Vi mener hos Qualitee er den gode kundeservice er en dyd. Derfor arbejder vi altid for at levere den bedste vi overhovedet kan.

Vi anbefaler altid at vores kunder bruger vores trustpilot, uagtet om det er ris eller ros. 

Har du brug for hjælp, eller har du nogle spørgsmål du ønsker at få besvaret, så er der flere muligheder for dette.

Du kan kontakte os på Facebook ved at klikke her.

Du kan ringe til os alle hverdage fra 9-16 på +45 50276971

Eller du kan skrive til os døgnet rundt på email info@qualitee.dk

Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden for 24 timer i hverdage. Ved ekstra travlhed kan der ske, at der forekommer længere svartid.